Wysyłka zamówień rusza wcześniej

Jak widać na zdjęciu, nastąpił niewielki postęp. Znaczy to tyle, że od dziś (20.07) wznawiamy powolną wysyłkę zamówień. Sprawności w pełni jeszcze długo nie odzyskam, to znaczy, że nie dam rady dziś i jutro wysłać wszystkich zamówień. Dlatego, jeśli pilne potrzebujesz zamówionych rzeczy – napisz na info@nettigo.pl, podaj numer zamówienia i napisz, że potrzebujesz go pilnie. Takie zamówienia spakuję w pierwszej kolejności. Pozostałe – w kolejności składania.

Jeśli teraz chcesz złożyć zamówienie i zależy Ci na szybkiej wysyłce – napisz w uwagach to również postaram się je wysłać jeszcze w tym tygodniu.

Od poniedziałku (24.07) wraca do pracy dodatkowa osoba i zamówienia będziemy już wysyłać na bieżąco.

Cieszę się, że udało się rozpocząć wysyłkę wcześniej niż planowaliśmy, bo wiem, że wielu z Was czeka z niecierpliwością na zamówione rzeczy.

Wracamy do roboty! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.