Dwa widoki…

Jakiś czas temu zastawialiśmy się w Nettigo jak można by lepiej pokazać naszą ofertę, zwłaszcza dla osób, które zaczynają swoją przygodę z elektroniką.

W czym problem? Otóż, w tej chwili mamy prawie 700 produktów w ofercie, znaczna część z nich to warianty, lub przedmioty potrzebne bardziej zaawansowanym użytkownikom. Osoba, która nie ma rozeznania, może czuć się przytłoczona ilością produktów i możliwości wyboru. Szukanie nie zawsze jest rozwiązaniem, bo trzeba wiedzieć czego się szuka.

Testowaliśmy pewne podejście do uproszczenia wyglądu, wygląda ono tak:

To czym różniło się od wcześniejszej wersji to sekcja Co pokazać. Wybierając To co najważniejsze dostaniemy widok w którym pokazywane są tylko wybrane przez nas produkty – w tej chwili tylko 120 spośród 700 pozycji.

Wyszukiwarka dalej szuka po wszystkich produktach, jak również linki wiodące wprost do produktów cały czas działają.

Co sądzicie o takim podejściu? Ma to sens? Pytamy się zwłaszcza osób które nie mają doświadczenia w elektronice – co mogłoby być jeszcze ułatwieniem w poruszaniu się po ofercie?

[Witek]

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.