Zamawianie produktów z oferty SparkFun

image

SparkFun jest dostawcą wielu bardzo ciekawych urządzeń, mamy ich sporo w naszej ofercie, ale nie wszystkie. Co nie znaczy, że nie da się ich zamówić.

Jak to wygląda?

SparkFun ma dość liberalną politykę dla dystrybutorów, pozwalając zamówić prawie każdy produkt z upustem niezależnie czy jest to 1 czy 10 sztuk. Dzięki temu jeżeli ktoś z Was potrzebuje produkt ze strony SparkFun, może go zamówić przez nas. Warunki są następujące:

  • produkt taki dołączany jest do naszego zamówienia, więc musisz czekać aż będziemy je składać. Zwykle robimy przynajmniej jedno zamówienie w miesiącu, czasem częściej
  • produkt musi być dostępny na SparkFun w momencie gdy składamy zamówienie. Jeżeli nie będzie, to cóż, trzeba na następną okazję poczekać
  • sprowadzenie i oclenie zajmuje zwykle około 7-10 dni od złożenia przez nas zamówienia, ale czasem zdarza się (zwłaszcza okolice świąt, zmian przepisów celnych, itp okazje) że trwa to trochę dłużej. W najgorszym przypadku (zakładając że nie ma opóźnienia przez brak na stanie w SF) sprowadzenie nie powinno trwać dłużej niż 1,5 miesiąca, zwykle jest to krócej – 2 do 3 tygodni
  • cena – w 90% przypadków cena netto to cena w USD przeliczona na złotówki. W tym jest – produkt, sprowadzenia go do Polski, odprawa celna, cło. Nie zawiera ta cena VATu (czyli dla osób fizycznych trzeba doliczyć 23%) oraz kosztów dostawy na terenie Polski (to wg naszego aktualnego cennika)
  • kurs PLN/USD jest ustalany w momencie przyjęcia przez nas Waszego zamówienia na podstawie średniego kursu NBP + 1% Krótko mówiąc, wiecie dokładnie ile zapłacicie w momencie gdy przyjmiemy od Was zamówienie, ewentualne zmiany w kursach USD do momentu aż my składamy zamówienie to już nasze ryzyko

Uaktualnienie zasad 2015.04

Przy niskich cenach jednostkowych na SparkFun (rzędu 10 USD i mniej) zastrzegamy sobie możliwość doliczenia kwoty ok 5 USD  jako opłaty na koszty przeprowadzenia pozycji przez cło.

    Jak złożyć zamówienie?

    Na adres sparkfun@nettigo.pl należy wysłać emaila, a w nim:

    • linki do stron produktu na SparkFun i ilość zamawianych przedmiotów
    • rodzaj i adres dostawy

    Następnie czekać na email zwrotny, w którym podamy ceny, ewentualne warunki dodatkowe, oraz kiedy planujemy następne zamówienie w SF. Po Waszej akceptacji w naszym systemie tworzymy zamówienie i pozostaje oczekiwać.

    O jakich warunkach dodatkowych piszę? Otóż w długiej już historii sprowadzania produktów ze SF, kilka razy zdarzyło się, że wymagaliśmy od klienta przedpłaty. Dzieje się tak, gdy zamawiany jest produkt, który naszym zdaniem będzie nam ciężko sprzedać, jeżeli ktoś się wycofa z transakcji.

    W zdecydowanej większości wypadków płatność jest wymagana w momencie gdy produkt już do nas dotrze a przed wysyłką do Was.

    Jeszcze co do ceny – zakładając, że zamawiacie dziś  (14 stycznia) jeden przedmiot, który na SF kosztuje 14.95 USD, to zapłacicie za niego wg kursu dolara: 3.0828 *1.01 = 3.1136, czyli przedmiot Was będzie kosztował 46.54 zł + 23% VAT, oraz koszt dostawy wg: http://nettigo.pl/dostawa_i_zwroty

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.