Powiadomienia emailem o powrocie produktu na stan

Wiem, że kilka osób się ucieszy – od dziś jeżeli produkt nie jest dostępny, można podać email na który zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie znowu na stanie.

Jak to dokładnie działa?

Nie jest to żadna forma rezerwacji. Raz na dobę, jeżeli został dodany jakiś stan magazynowy dla produktu, który nie był już dostępny, wszyscy zapisani na powiadomienie otrzymają emaila. Jest to zdarzenie jednorazowe – jeżeli produktu znowu zabraknie, nie dostaniesz emaila ponownie po jego kolejnym powrocie na stan. Chyba że się kolejny raz zapiszesz, oczywiście.

Formularz powiadomienia jest dostępny na stronie produktu, zamiast formularza dodania do koszyka. Nie jest widoczny na stronie kategorii – trzeba zajrzeć na stronę produktu aby móc się zapisać.

Oczywiście, jeżeli coś nie działa jak należy – czekam na uwagi co należałoby poprawić (można przez sugestera albo info@nettigo.pl)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.